måndag 15 april 2013

Vårens utlottning - handduk med sädesärla


Nu har sädesärlan kommit med våren :)
Det firar vi med en liten utlottning så här på vårkanten:)
En fin handduk med en broderad sädesärla på.

För att delta gör du följande:
1 lott skriv en kommentar och din e-mail adress så vi 
kan kontakta dig om du vinner.
2 lotter skriv en kommentar och länka med bild från din blogg eller FB
3 lotter skriv en kommentar och länka med bild från din blogg och
bli följare.

Tävlingen pågår till Måndagen den 13 Maj 

Man behöver inte ha blogg eller FB för att delta,
kom ihåg bara att skriva e-mail adressen

Lyck till nu alla;)
Kram 

31 kommentarer:

  1. Hej!
    Ni har väl nästan vår där 'nere' hoppas jag! Inte vi ....
    Visst vill jag vinna den fina handduken ;O)
    Tre lotter kniper jag !!
    Fin serie på tillverkningen i er vävbod! Tack, intressant!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Klart jag hänger med!
    Jag har väl gjort det som krävs för tre!

    Ha en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul att du kikade in hos mig då hittade jag dig!
    Alltid kul att se något nytt!!

    Ha det fint!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken fin handduk. Vill gärna vara med i utlottningen. Jag tar två lotter.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  5. Hej! Den fina handduken vill jag gärna vinna. Hoppas jag har tur denna gången.
    Jag tar 3 lotter och håller tummarna.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Jag tar 3 lotter tack. Sädesärlan är min absoluta favorit!

    Marie

    SvaraRadera
  7. Hej på er! Självklart vill även jag vara med! Sädesärlan kom till Granmyra igår :)
    Tar tre lotter och håller tummarna!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fin handduk som jag gärna skulle vilja vinna.
    1 st lott. Kerstin
    solengen.21@telia.com

    SvaraRadera
  9. Tänkte berömma Dig, för att Du hört Sädesärlan, det har jag inte gjort 'ännu.
    Eftersom jag bott i Norrköping och älskar den staden, bliver jag väldigt glad när jag
    läser Din blogg.
    Jag vill gärna vara med på lottdragningen.

    min mailadress är Hason@telia.com

    kram Hajan

    SvaraRadera
  10. nu är jag här igen, jag har angivit på min blogg om denna utlottning.
    jag har gjort fel, men min dotter rättar till det i kväll.
    jag har gjort så förut, men tyckte jasg gjorde det bra i alla fall-.
    kram Harriet

    SvaraRadera
  11. Vilken fin handduk den skulle jag bli riktigt glad över.
    Jag tar 3 lotter och hoppas på en riktigt stor tur.

    Vårkram

    SvaraRadera
  12. Skulle gärna vilja vinna denna fina handduk.
    Den skulle pigga upp mig då jag nyligen gjort en operation i min höft.

    min mail: lot2@spray.se

    SvaraRadera
  13. sädesärla, vårfågel nummer 1.

    Ämma
    honeygliders@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Den var verkligen fin,har flera udda handdukar
    men ingen så fin

    migrimlund@gmail.com


    länkade till min ena blogg

    SvaraRadera
  15. Hei! Jeg ønsker å bli med i trekning av dette vakre linhåndkledet :)
    Håper jeg kan delta, selv om jeg bor i Norge.
    Har delt blogglotteriet på min facebookside.
    Gir det to lodd? Takk om jeg får delta :)
    Mvh Helga
    helgakristoffersen@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. hej.. jag vill oxå va med på denna fina tävling.. såg sädersärlan igår..så den har även kommit hit opp till Österbotten(Fi).. tar 2 lotter o hoppas på tur!!Kram.

    SvaraRadera
  17. Deltar också gärna i utlottningen och förmodar att jag får 2 lotter. Så nu håller jag tummarna. Skall lägga in en länk på vår blogg, då ökar väl lotterna till 3 om jag fattat riktigt?
    Ha en riktigt skön dag.
    Med hälsningar
    3 M

    SvaraRadera
  18. Visst vill jag vara med, de blir två lotter för mig .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej! Jag vill gärna vara med!
    Länkar från min blogg och har blivit följare, 3 lotter!
    Har det bra!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  20. Linerle på det fine lin håndduken.
    Så nydelig, Linerla er min favoritt fugl.

    Eg vil somde andre gjene vinne.

    Prøver lykken med 1 lodd.

    God Helg! Klem,

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med i utlottningen med 3 lotter, länkar i min blogg och har blivit följare. Handduken är jättefin med sädesärlan, så jag hoppas på tur att vinna.

    SvaraRadera
  22. Vilken fin handduk. Ännu har inte sädesärlan kommit till norr.Vore roligt om den kom med handduken.
    marohr@glocalnet.net

    SvaraRadera
  23. Jättefin! Sädesärlan är min absoluta vårfavorit bland fåglarna i trädgården. En lott till mig tack. /Susanne

    SvaraRadera
  24. HEj
    Jag vill också vara med och pröva lyckan!
    Jag följer er på instagram, kan det räknas månntro?
    Om det gör det så tar jag i så fall två lotter.
    Kram
    Nostalgimarie

    SvaraRadera
  25. Så klart jag vill vara med på er fina utlottning ! -Den underbara Sädesärlan är en av mina favoritfåglar ♥
    -Jag tar tre lotter och håller alla tummar !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  26. Åh, vilken fin handduk! Jag är gärna med i tävlingen och hoppas att jag vinner den fina handduken! Jag länkar med bild och följer via Bloglovin, så det blir 3 lotter. Nu håller jag tummarna...

    Här har sädesärlan också kommit för ett tag sedan, och nu slår björkarna ut. Visst är det härligt med vår!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  27. Hej
    Vilken underbar handduk skulle vara så roligt att bli ägare av den
    hälsningar Birgitta
    birgitta.55@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Vilken fin handduk, sädesärlan är en favoritfågel. Jag länkar från bloggen och är redan följare, så det blir tre lotter.

    SvaraRadera
  29. Vilken fin handduk! Den vill jag gärna vinna.
    Hälsningar A
    stellasbrev@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej!hänger med på slut tampen..jätte fin<3 tar 3 lotter kram Jessica

    SvaraRadera
  31. Vilken jättesöt handduk den vill jag va med o tävla om..hoppas på tur med en lott gör Annsi!!! hallornatransport@hotmail.com

    SvaraRadera