måndag 1 oktober 2012

Vinnaren utsedd och tabletter

 
Nu har vinnaren dragits i höstens utlottning:)
 
Anneli vann- stort grattis (du får ett mail,meddela adress )
Sen skickar vi vinsten:)
 
Kul att så många ville vara med:)
TACK alla ni som deltog:))
 
För ett tag sen så visade jag er nya tabletter .
Här kommer en variant, vit botten med en svart och en grå rand:)
Finns med randen grön/grå
blå/grå
cerise/grå.
 
Namnet blev Sidospår:)
 
Nu hoppas jag verkligen att det slutar att skvätta
där uppifrån för här är det blött så det räcker -mer sool.
Hur är vädret hos er idag?
 
Önskar er en fin start på veckan:)
Kram till er.
 
 


6 kommentarer:

  1. Sidospår, vilket fyndigt namn på de vackra tabletterna!
    Lite sol vore inte så dumt, jag prövar att beställa det tills imorgon ;-)
    Kram / maria

    SvaraRadera
  2. grattis till Anneli..ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Grattis till den lyckliga vinnaren!

    Väldigt vackra tabletter med ett fyndigt namn!

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnaren. Det var en vacker tablett. Låt oss hoppas på bättre väder och ha en bra vecka //MalinSj

    SvaraRadera
  5. Sidospår var ett bra namn... väldigt fin!
    T.o.m. jag tycker det räcker med regn nu och hoppas på en solig fortsättning på veckan :)
    Grattis till vinnaren! Jag fortsätter att delta varje gång ni har utlottning - någon gång ska det väl bli min tur :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Så mye fint du vever, er dere mange på vevstuen?

    SvaraRadera