torsdag 4 oktober 2012

Gästbloggare Rebecka

 
 
Den här veckan har jag gjort praktik här på Björke vävstuga. Jag heter Rebecka Leidelöf, går i nian och bor i Örnsköldsvik.
Bilden här ovanför har jag komponerat ihop, jag tänkte mig en riktig höstbild.
Under veckan har jag också varit med och sett hur ett tyg görs, allt från ett mönster i datorn till färdigt tyg i en soffa.
Det har varit en riktigt bra vecka hittills med trevliga personer och roliga arbetsuppgifter.
 
 
 
Tack Rebecka för att vi fått lära känna dig och vi önskar
dig lycka till med gymnasieval och andra beslut som ska tas:))
Kram till dej:)

5 kommentarer:

  1. Fint med höstbilder, kunde det bara sluta regna också;)

    SvaraRadera
  2. Fin bild, med fina vävnader så klart.
    Hälsningar Monika.

    SvaraRadera
  3. Så fin bilden är arrangerad. Roligt att du har trivts bland vävstolar och garn.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Verkligen en härligt höstlig bild.

    SvaraRadera
  5. SÅ fint ihopsatt, lycka till, VIOLA

    SvaraRadera