måndag 27 augusti 2012

Höstens utlottning


Nu är det dax för en utlottning nu när hösten
snart är här .
Vi lottar ut en fin handduk med rönnbär på.
För att vara med gör du följande:
 
För 1 lott skriv en kommentar och mailadress.
2 lotter skriv en kommentar och länka med bild på din blogg.
3 lotter skriv en kommentar ,länka med bild och bli följare.
 
Har du inte blogg så kan du naturligtvis vara med ändå.
Gå in på kommentera under anonym -skriv en kommentar och
din e-post adress så vi kan nå dig om du vinner:)
 
Utlottningen pågår till
1 oktober
 
Lycka till:)
 

85 kommentarer:

  1. Oj så fin!
    Den vill jag ha så en lott till mig tack! ;-)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Så flott handduk!! Tar ett lodd!
    Oline
    julianns@online.no

    SvaraRadera
  3. Den var fin och den vill jag vinna därför tar jag 3 lotter i din fina tävling.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken höstfin handduk! Den vill jag gärna vinna, så jag tar 3 lotter. Länkar med bild och följer bloggen både via min blogglista och som följare via Bloglovin.

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  5. Hej på er!
    Det var en väldigt fin handduk... självklart är jag med den här gången också :)
    Jag är ju redan följare, men jag lägger upp en bild och länkar tillbaka till er - det blir väl tre lotter det...
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Älskae hösten så även rönn. Vill gärna vara med i utlottningen så jag tar en lott,tack!
    // Britta

    bam@bahnhof.se

    SvaraRadera
  7. Vilet fint lotteri. Själklart vill jag var med och se om jag har turen med mig.

    Tar tre lotter och håller tummarna.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. Wow, underbar höstlig handduk :O)
    DEN vill jag gärna vinna ...
    följare är jag redan och länka ska jag göra = tre lotter!
    e-posten finns på min blogg (ifall om) ;O)
    Ha det bra !!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. JA visst vill jag vara med!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag vill också vara med, jag tar två lotter.

    SvaraRadera
  11. Jättefin handuk... jag vill gärna vara med och prova lyckan! Jag lägger in en bild med länk på min blogg och följare är jag redan/ Hälsningar Irené

    SvaraRadera
  12. Jag måste få vara med och försöka vinna den fina handduken..
    Jag tar 3 lotter och håller tummarna.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Det här vill man ju inte missa...
    Länkar med ett inlägg hos mig.
    Kram till Er!
    / maria

    SvaraRadera
  14. Ok, nu ska jag avslöja min okunnighet. :-) Jag har aldrig riktigt fattat vad det innebär att bli följare och hur man gör. Skulle jag kunna få lite hjälp här?

    SvaraRadera
  15. Oh vilken fin tävling! Jag norpar åt mig 2 lotter och håller tummarna. :)

    SvaraRadera
  16. Fin handduk! Jag är gärna med och tar en lott tack :)

    Trevlig höst!

    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. härlig blogg är gärna med i din utlottning. 1 lott
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  19. ojoj så fin handuk!!! Vill gärna vinna..tar 2 lotter o länkar från min blogg..ha det bra!

    SvaraRadera
  20. Det va en fin handduk. Jag länkar o tar 2 lotter!

    SvaraRadera
  21. Tänk om jag vann... är gärna med och tävlar. E-postadress kommer i er inbox.

    Vänliga hälsningar, Jenni P

    SvaraRadera
  22. Åh ser att med lite tur kan man få en extra födelsedagspresent.
    En liten tur lott,tack!
    Kram Katha
    katharinapetersson@yahoo.se

    SvaraRadera
  23. härligt med rönnbär 1 lott tack ,Nette

    SvaraRadera
  24. Vilken härlig blogg och vilka fina dukar! Jag är gärna med i utlottningen. Mvh Malena (asplind5@hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Den var jättefin! Är gärna med i utlottningen.
    MVH/ Toya

    toya.bystrom@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Vilka fina fotoarrangemang ni får till! Vem är fotograf? Jag är gärna med i utlottningen. Jag har tyvärr ingen privat blogg, men jag kan länka till den här tävlingen på min facebook-sida. Det kanske är värt en lott till? :-)
    Åsa Dahlqvist
    asa.dahlqvist@gmail.com

    SvaraRadera
  27. visst vill jag vara med o tar en lott o hoppas på tur .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Visst är jag med. 3 lotter tack!

    Marie

    SvaraRadera
  29. Nätet har bråkat med mig, men nu har jag gjort vad som krävs för tre lotter.

    SvaraRadera
  30. Den är fin så jag tar tre lotter, kommentar, dela och följa.

    radojka.gustafsson@finspang.se

    SvaraRadera
  31. Tack!
    Visst vill jag vara med! 1 lott!

    SvaraRadera
  32. Åh vilken fin vinst den skulle bli så fin hemma i vårt kök eftersom vi har en rönn precis utanför vårt köksfönster o ser varje morgon hur fåglarna äter dens bär till frukost.

    Kramis ifrån pockethexan@live.se som blir följare, länkar på min blogg o välkomnar alla som vill ha el. lämna några boktips att kika in hos mig!

    SvaraRadera
  33. Så vakkert! Håper jeg får lov å være med selv om jeg bor i Norge.Jeg har tittet rundt på bloggen også, veldig mye fint å se! Jeg har linket med bilde på min blogg, så det blir 2 lodd på meg. tusen takk!

    SvaraRadera
  34. Helena i Uppsala
    Åh så fin! Jag vill gärna ha en chans på den.
    Jag går in 2 okt och kollar om jag vunnit.

    SvaraRadera
  35. 1 lott till mig och jag hoppas att den ska få pryda mitt kök!
    /Sanna

    SvaraRadera
  36. Vilken fin löpare. Vill jätte gärna vara med. Jag har lagt mig som följare hos dig och länkat så jag tar tre lotter :)

    Kram

    SvaraRadera
  37. Så jättefin!
    Följer och tar 2 chanser och hoppas...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Saann en fin duk,jeg vil gjerne vare med.Norway2@hvc.rr.com

    SvaraRadera
  39. Tar 1 lodd jeg.Takk.Norway2@hvc.rr.com

    SvaraRadera
  40. Helt underbar !!!!!! Den vinner jag gärna. gunnord@tele2.se

    SvaraRadera
  41. Vill gärna vara med =)

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Självklart vill jag vara med och vinna den fina handduken! (Och jag kommer absolut blogga om er under hösten, men inte om precis den här tävlingen.)
    Hälsningar Maria, MTDesign@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Ja tack! En lott tack! /Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Vilken fin hösthanduk :) jag vill vara med i utlottningen .Tack !
    annevi52@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Så fin handduk!
    Prövar lyckan med EN lott!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  46. Jag deltar med 1 lott!

    Hösthälsningar från Finland
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Mycket fin handduk med rönnbär. Den vill jag ha.
    ingrid054157261@elia.com
    Hälsningar från solen i Karlstad Ingrid

    SvaraRadera
  48. Så fin! Tänkte tidigare också att delta men annat kom emellan ... men jag vill gärna vinna så jag länkar med bild och är följare sedan tidigare, alltså hela tre lotter!

    SvaraRadera
  49. Härligt höstlig handduk! Igår pyntade jag en dörrkrans med murgröna, nypon och oxelbär. Tänk att få snyggt på insidan oxå :)
    Jag vill gärna ha en lott tack!
    blommann@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med :-)

    Jag tar 2 lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/1-oktober-vinn-hostfin-handduk.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  51. Jag är med och tävlar!

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är med för att jag gärna vill pryda mitt hem med en vacker handduk till denna vackra höst.
    viola_mo@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med i utlottningen. 1 lott.
    Handduken skulle jag vilja ge till mamma i födelsedagspresent om jag vinner.
    Kramar!
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Jag är med med en lott :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Charlotte "Clotte"torsdag, 27 september, 2012

    Jag önskar få en lott i den härliga höstutlottningen. I helgen lärde jag min dotter att göra rönnbärsgelé och hon visste inte att bären var ätbara. De är mycket vackert med rönnbärsträd.
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  56. Underbar handduk! 1 lott till mig, tack

    Hälsningar Iréne
    irene.bromander@telia.com

    SvaraRadera
  57. hej, önskar få va med i ditt fina lotteri / häls Sabina
    sabina197211@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är med i lotteriet. Handduken skulle min fru tycka om.
    Den skulle få hänga på en plats, i vårat kökspalats.
    Mvh
    Leif

    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag deltar med en lott och vill gärna vinna den granna handduken.
    Varm hälsning från Monika E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  60. Nu har jag länkat eran utlottning på min blogg och även blivit följare så jag deltager gärna med tre lotter. Det är så fina vävnader ni har så det är en ren fröjd att se alla vävar. Jag hoppas på lite tur.//MalinSj

    SvaraRadera
  61. Jag prövar lyckan med en lott.
    Handduken vill jag i köket ha, det är där den ska va.
    Den är nästan för fin för att röra men får inte hamna i någon hörna.
    purpleberry@live.se

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med i utlottningen. Har även länkat från min blogg så jag kniper 2 lotter.
    //Cecilia

    SvaraRadera
  63. Jag är gärna en deltagare.
    Nu tar jag en lott och hoppas den ger jackpott.


    Mailadress, gertruddurtreg@live.se
    Bästa hälsningar
    Gertrud

    SvaraRadera
  64. Så här i sista minuten vill jag åxå vara med på utlottning. Länkar till dej från min sida så jag får två chanser. Jättefin handduk.

    SvaraRadera
  65. Jag vill gärna vara med i utlottningen :) Jätte fin handduk !

    Mail : agnetaedman16@gmail.com

    / Agneta

    SvaraRadera
  66. Jag är med. I helgen har jag gjort en paradhanddukshylla till min sambo och handduken skulle passa finemang där.
    peronsson@hotmail.com
    /Per

    SvaraRadera
  67. It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this superb blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this
    website with my Facebook group. Talk soon!

    my web blog diet recipes

    SvaraRadera
  68. Exceptional post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Many thanks!

    my web-site diät hypnose

    SvaraRadera
  69. If some one wishes to be updated with most up-to-date technologies afterward he must be pay a quick visit this web site and be up to date everyday.



    My webpage - low carb pancakes

    SvaraRadera
  70. I was wondering if you ever thought of changing the layout of your blog?

    Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in the way of content so people
    could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two pictures.

    Maybe you could space it out better?

    my blog post Steinzeit-Diät

    SvaraRadera
  71. This website really has all the info I wanted concerning this
    subject and didn't know who to ask.

    Feel free to surf to my web page; Wellness

    SvaraRadera
  72. With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?

    My blog has a lot of unique content I've either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do you know any techniques to help prevent content from being stolen? I'd truly appreciate it.


    Feel free to surf to my site; paläoernährung
    My site :: paleodiät

    SvaraRadera
  73. Hi to all, the contents existing at this website
    are in fact awesome for people experience, well, keep up the good work fellows.


    Also visit my site; high protein low carb recipes

    SvaraRadera
  74. Thanks for your personal marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you might be
    a great author.I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back someday.
    I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice day!


    my web site wordpress installieren

    SvaraRadera
  75. Thank you for any other wonderful article. The place else may anybody get that type of information in such an
    ideal way of writing? I've a presentation next week, and I'm at the look for such info.


    my blog arbeit suche

    SvaraRadera
  76. I love it whenever people get together and share opinions.
    Great website, continue the good work!

    Take a look at my blog Was ist die erfolgreiche und ausgesprochen einfache glutenfreie Ernährungsform

    SvaraRadera
  77. This is my first time pay a visit at here and i am truly
    impressed to read everthing at one place.

    Take a look at my web page low carb megastore

    SvaraRadera
  78. Your mode of describing everything in this paragraph is actually fastidious, every one be capable
    of without difficulty understand it, Thanks a lot.

    Feel free to surf to my page ... Tai Massage
    My webpage :: Traditionelle Thai Massage Wiesbaden

    SvaraRadera
  79. Hello, I believe your website could possibly be
    having web browser compatibility issues. When I take a look at your blog
    in Safari, it looks fine however, if opening in I.

    E., it has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up!
    Besides that, wonderful blog!

    Feel free to surf to my web blog ... kohlenhydratarme Ernährung Rezept

    SvaraRadera
  80. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i
    read this piece of writing i thought i could also create comment
    due to this brilliant paragraph.

    Here is my page :: how to diet
    Also see my page - kohlenhydratarme Diät Erfahrungen

    SvaraRadera
  81. My relatives every time say that I am wasting my time here at
    web, but I know I am getting experience daily by reading such
    pleasant content.

    Also visit my weblog Was ist die gesunde und einfache glutenfreie Diät

    SvaraRadera
  82. whoah this weblog is magnificent i love studying your articles.

    Keep up the great work! You already know, a lot of persons are looking around
    for this info, you can aid them greatly.

    Here is my homepage :: steuerbüro berlin
    my website: steuerberatung in wiesbaden

    SvaraRadera
  83. Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I
    was curious about your situation; we have developed some nice methods
    and we are looking to trade strategies with other folks, why
    not shoot me an email if interested.

    Also visit my blog post wordpress installation anleitung

    SvaraRadera
  84. Hi there, this weekend is pleasant designed for me,
    because this occasion i am reading this enormous educational article here at my home.


    Here is my page ... is home profit system legit

    SvaraRadera
  85. Den är ju så fin så visst vill även jag ha en lott !!!
    mail: bettan@liwa03.se
    /Lisbeth

    SvaraRadera