onsdag 2 maj 2012

Utlottning: handduk med trollslända



Äntligen är sköna maj här:))
Det har verkligen exploderat ute efter den härliga
värmen som vi haft i helgen :))
Vi tänkte fira in våren med en liten utlottning.
En broderad handduk med en söt trollslända på:)

För att vara med gör du som följer:

1 lott skriv en kommentar .(om du inte har blogg gå in under anonym,glöm inte e-post adressen)

2 lotter skriv en kommentar och länka med bild.

Dragning av vinnaren sker 1 juni.

Önskar alla lycka till:))



47 kommentarer:

  1. Klart jag provar lyckan!
    Gick ju bra förragången!

    Ha de bra i Vånga!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag som länge gillat era fina mönster (det började med Lime) men det var i höstas som jag upptäckte bloggen.

    Hoppas på att lite tur kommer mitt håll!

    //JenniP (med home-adress)

    SvaraRadera
  3. Vill gärna vara med i er fina utlottning!!Hälsningar Annika,hosaby@live.se

    SvaraRadera
  4. Nydelig! Vil gjerne vinne noe så fint!!

    SvaraRadera
  5. Hej Hej! Vad roligt med en utlottning! Jag vill väldigt gärna vara med. Håller tummarna!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Jag vill jätte gärna vara med i din fina utlottning! Tack för en bra blogg!
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Åh, så fin! Klart att jag vill ta chansen att vinna. Jag har länkat på min blogg, så då blir det två lotter. :-)

    SvaraRadera
  8. Så vacker slända!
    Absolut att jag vill vara med... någon gång ska det väl vara min tur att vinna, så jag länkar med bild hos mig och tar två lotter :)

    SvaraRadera
  9. Så fina saker, verkligen!

    Två lotter tack!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Då hoppas jag att turlotten är tagen ;) ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  11. Åhh...vilken vacker handduk och jag älskar trollsländor. De är sagolika,magiska och vackra. Hoppas på tur denna gång så att den vackra handduken blir min. // Radojka

    radojka.gustafsson@personal.finspong.se

    SvaraRadera
  12. Hejsan tittade in här och vilken fin utlottning
    Är gärna med
    tar 2 lotter

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Jag tar gärna två lotter på en slända handduk.
    Vilken underbar kombination!! Åsa

    SvaraRadera
  14. Det här vill jag gärna vara med på! Jag är gärna med och tar en lott!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  15. Vilken jättefin handduk! Jag tycker så mycket om trollsländor som motiv. Vill gärna vara med, 2 lotter tack:)
    Ha en fin vecka!
    Maria

    SvaraRadera
  16. Jag vill såklart vara med!
    Snopet men jag trodde att jag redan var följare men så var det inte..men nu så!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  17. Hej! Jag försöker än en gång att vinna något fint från er. Jag tar 2 lotter och hoppas på turen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  18. Den var jättefin! Jag vill gärna vara med i utlottningen! :)

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med. Jag har länkat = 2 lotter. Nu ska jag kika in på er hemsida.

    Kram

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med :-)
    Jag tar 2 lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/1-juni-vinn-fin-handduk.html

    SvaraRadera
  21. Vilken fin handduk den vill jag försöka vinna.
    Vik en lott till mig.
    Jag håller tummarna.
    Jag kan inte länka in för jag har gjort av med allt utrymme på Potobucket. Skall försöka göra något åt det.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  22. JA TACK!!
    En sådan fin handduk och vinst tackar
    man inte nej till :O)
    Länkar också, DÅ blir det dubbeltur ;)
    Ha ett fint veckoslut!
    kram Vivan

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Härlig handduk! Jag är gärna med i din utlottning, 1 lott.

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar och tar två lotter.

    Här bloggar jag om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/utlottning-handduk-med-trollslanda.html

    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  25. Hej på er!
    Sländan är ju en favorit både i naturen och som här på textil, så jag vill gärna vara med i utlottningen. Länkar till er i min blogg och önskar två lotter ;-)
    Trevlig vårhelg!
    Mvh / maria

    SvaraRadera
  26. Håller med Maria och är gärna med ;)
    Era dukar är underbara!
    Länkar och väntar med spänning :)
    Hälsningar Halina

    SvaraRadera
  27. Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen och önskar 2 lotter!
    Lotta

    SvaraRadera
  28. Klart att jag vill vara med och prova lyckan.
    ehlert@telia.com

    SvaraRadera
  29. Jag vill gärna vara med på 1 lott!!! Ha en go helg!!!

    SvaraRadera
  30. Och jag som älskar trollsländor!
    Tar chansen med två lotter och länkar med bild från min blogg.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  31. Åh så fin :)
    Klart jag vill va med i utlottningen!
    Tipsar/Länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö

    SvaraRadera
  32. Det var mig en vacker handduk. Jag deltar med 1 lott.
    Bästa hälsningar Gertrud

    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  33. perfekt en underbar handduk till mitt nya kök
    mitt absoluta favorit djur :)

    elinmaria15@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Denna fina handduk med en trollslända, skulle jag gärna vilja använda.
    Hemma i mitt kök, när jag gjort färdigt allt mitt stök.
    Leif generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Vilken fin! :) 1 lott, tack.

    Ha det fint
    Cassandra canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Å så fin! En lott tack!/susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Sländan som är min favorit var för vacker för att bara gå förbi så jag vill absolut vara med en lott. Tack

    Har annars kikat in här nu och då, jättefina linnesaker.

    SvaraRadera
  38. Jag är med och önskar 1 lott. Den skulle jag vilja ge till mamma i födelsedagspresent. De är svårt och hitta fina presenter.
    kramar
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. klart jag är med i lottdragningen om en så fin vinst.
    Jag har länkat till min blogg o får väl härmed 2 lotter.
    härliga bilder.
    hälsningar Monika

    SvaraRadera
  40. Charlotte "Clotte"fredag, 25 maj, 2012

    Jag är med och den fina handduken får gärna flytta hem till mig. Trollsländor är en fröjd för ögat.
    Mvh
    Charlotte
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  41. lisbet
    Jag vill gärna vara med på utlottningen
    av den fina handduken med trollsländan på.
    Den är mycket fin.

    lisbet.kullman@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Lisbet
    Jag önskar vara med om utlottningen av den
    fina handduken, ovanligt fin

    lisbet.kullman@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Åh, vilken jättefin handduk! Den skulle passa perfekt här, eftersom vi brukar ha trollsländor i trädgården. ;-) Jag länkar med bild och tar 2 lotter.

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  44. Jag deltar i kampen om den charmiga handduken med en trollslända på.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  45. Oj, nu höll jag på att missa helt denna fina utlottning! Jag är gärna med och länkar med bild på min blogg. Och håller tummarna!

    SvaraRadera
  46. hej jag älskar trollsländor och vill vara med i er utlottning, hamnade på denna sidan utan att veta hur jag kom dit mvh lena

    SvaraRadera
  47. Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera