måndag 6 februari 2012

Vinn en brödpåse


Nu har vi gjort en brödpåse att förvara
sitt bröd i:)
Surdegsbrödet håller sin krispiga yta längre.

Så nu tänkte vi lotta ut en sådan till er kära läsare:))

Gör så här:
1 lott skriv en kommentar och din mailadress så vi
kan nå dig om du vinner:)
2 lotter skriv kommentar och länka med bild
på din blogg.
3 lotter skriv kommentar ,länka med bild och
bli följare.
Har du ingen blogg, gå in under anonym och
kommentera glöm inte mailadressen:))
Pågår till 5 mars.

Vi önskar alla lycka till!

Vi ses!!




51 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen. Och vilken fin utlottning!
    Det var en jättefin brödpåse jag är gärna med och provar lyckan. Tar 2 lotter.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tack för titten hos mej!har jobbat liite mycket så ej hunnit in till er...Är gärna med o kniper 3 lotter ..JÄTTEfin brödpåse,passar perfekt ute i stugan! kramelikram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Godkväll!
    Nu har jag gjort lite reklam för er i min blogg ;-)
    Ser förstås fram emot att få vara med i utlottningen..
    Ha det gott i vävstugan!
    / maria

    SvaraRadera
  4. En riktig raring, den får gärna komma hem till mig, kram

    SvaraRadera
  5. Hej vilken trevlig blogg ,tack vare Marias reklam hittade jag hit ,jag länka o blir följare ,Nette

    SvaraRadera
  6. Snygg påse och en väl avvägd komp på bilden.
    Hälsningar/SA

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilken toppenvinst, tänk att kunna förvara brödet i en fin påse istället för dessa tråkiga plastpåsar!
    Skulle gärna vilja vinna den, och min man som bakar brödet skulle bli så nöjd!
    1 lott, visserligen följare sen ett tag tillbaka, men det räknas kanske inte.
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Följare + kommentar, 2 lotter förhoppningsvis.

    Vet inte hur länge jag tittat långt efter löparen Lime men denna brödpåse var minst lika fin och skulle uppmuntra oss att börja baka mer hemma. Tänk om man hade tur!

    Vänliga hälsningar, Jenx (jenx@home.se)

    SvaraRadera
  9. Hej, Jag vinner gärna e fina brödpåse:)
    Jag är följare o länkar på min blogghttp://minafingrarsverk.blogspot.com/ = 3 lotter.
    mvh Monika

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jättefin påse!
    Den ser jag framför mig här hemma ;O)
    Tre lotter, tack!
    Länkar med bild, följare är jag redan!
    Finfin vecka!
    Kram V.

    SvaraRadera
  11. Så söt!
    1 lott, tack.
    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag tar 3 lotter i lotteriet och nu är det säkert min tur att vinna!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Hej!
    JÄTTEFIN jag emotser gärna två lotter!
    Hälsa Tommy!

    Kramar från
    Lennart

    SvaraRadera
  14. Såå fin! Vill ha! Och blir sugen på att väva igen! Det var ett tag sedan sist. Jag är följare och länkar till min blogg, Med hjärtat i penseln.
    Lev gott!
    Lisbeth

    SvaraRadera
  15. 2 lotter för mig, är nu följare

    Paul
    E-mail anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Hej hej!
    Självklart vill jag ha den fina brödpåsen!
    Är ju redan "följare" och länkar förstås till er från min blogg... det blir väl tre lotter... Bara att hålla tummarna och vänta på att fru Fortuna står på min sida :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  17. En härlig brödpåse! Den vill jag gärna vinna, den pryder ju sin plats även med köpebröd inuti :) Så jag deltar med 3 lotter, har länkat och är redan följare.
    Trevlig helg!
    Leena

    SvaraRadera
  18. Hej
    Jag är gärna med och tävlar om den fina brödpåsen.
    Jag har uppfyllt allt för att få 3 lotter.
    Lagt till mig som följare
    Länkat från min blogg
    Skrivit en kommentar här.
    De e väl bara att önska sig själv, lycka till.

    SvaraRadera
  19. Hei Fine Linnedskabslykke!

    Sikken en dejlig brødpose!
    Den kunne jeg da godt bruge :O)
    Tre lodder til mig - tak!

    (følger bliver jeg lige om lidt)

    http://froeken-frida.blogspot.com

    Ha' en dejlig weekend
    Kram Frøken-Frida

    SvaraRadera
  20. Vilken charmig brödpåse, jag vill gärna vara med jag också.

    Ha en trevlig fredag
    Micke


    hejelihejhej@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Den skulle passa mig ypperligt.

    gunillanorrman@hotmail.com
    3 lotter får ni vika till mig.

    Ha en bra dag
    Gunilla

    SvaraRadera
  22. Jag tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Vilken fin brödpåse den vill jag gärna vinna. Jag länkar från min blog samt blir följare så då får jag 3 lotter.

    mvh Ann-Louise

    SvaraRadera
  24. Det var ingen dålig vinst jätte söt. Så jag vill vara med o tävla 3 lotter blir det. Ha en skön dag kram Beijan

    SvaraRadera
  25. Hej
    Jag är gärna med och tävlar!
    1 lott för mig, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  26. I love your blog and read it every day. I love old textiles and have a beautiful collection I use every day. I would love to add the bread bag to it!
    Lisbeth.
    lisbethtrojgardhansen@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Jippie vilken vrålsnygg brödpåse, klart jag vill vara med och vinna! =)

    Jag tar 3 lotter.

    Ha nu en fortsatt mysig helg!

    Kraaaaaam från Bönan
    maria@javabonan.se

    SvaraRadera
  28. Hej! är gärna med i den fina utlottningen o tar 3 lotter tack!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  30. vil gjerne delta på denne flotte give-away;)1lodd. turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Hejsan!
    Jag vill oxå gärna vara med och tävla om den fina brödpåsen!
    Länkar hos mig och tar 2 lotter tack!
    lillavarlden@live.com

    Kram Anki

    SvaraRadera
  32. Vill gärna vara med och ber att få 1 lott :-)

    Elisabeth
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Klart man vill försöka och vinna 2 lotter tack länkar från min blogg Kram Hoffmasndesign

    SvaraRadera
  34. Vill gärna försöka vinna! Tar två lotter - länkar givetvis!

    SvaraRadera
  35. Jag vill tävla!!! 3 lotter tack!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med och tävlar med 1 lott
    kram
    Ulla
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna vara med i tävlingen med 2 lotter, tack!
    Jättefin brödpåse : )

    SvaraRadera
  38. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tar 1 lott :)

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Vilken fin brödpåse! Jag är gärna med och tävlar om den. Jag länkar och följer redan via min blogglista, så det blir väl 3 lotter?

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  40. Hej! Tack för diN uppskattning om min blogg och deltagning i mitt lotteri.
    Vill oxå vara med i Ditt lotteri
    Hälsningar Marianne

    SvaraRadera
  41. Jag tar gärna en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej är gärna med,1 lott.Vilka fina broderier!!Kram Christine min mailadr:christinelundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Vilken supersnygg brödpåse den vill jag vara med och tävla om.
    3 lotter är mina, tack

    Ha en fortsatt fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med :-) Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/5-mars-vinn-brodpase.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  45. Härlig utlottning. Brödpåse skulle jag verkligen behöva på stugan. Jag är gärna med. En lott, tack !
    flight(at)luukku.com

    SvaraRadera
  46. Hej!
    Jag är gärna med! Tar en lott tack!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  47. En så fin brödpåse sku jag gilla att vinna.
    1 lott,tack.

    Soliga marshälsningar
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  48. En lott tack! En brödpåse är för mig en ny uppfinning och jag är nyfiken på om det fungerar att hålla brödet mjukt i./Susanne
    skogsberg_s@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. hej jag vill också vara med kram maria

    SvaraRadera
  50. Hej! Vilken spännande tävling och vilken fantastisk pris. Jag vill gärna vara med och prova min lycka! En lott, tack. Jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr..
    ahlfors(at)suomi24.fi

    SvaraRadera
  51. Charlotte "Clotte"måndag, 05 mars, 2012

    Jag har missat tävlingen! Hoppas jag inte är för sent ute nu. Gubbens hemmagjorda bröd skulle gärna få förvaras i en fin brödpåse.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera