fredag 2 december 2011

Tävlingen avslutad

 Nu har vi dragit vinnarna i vår utlottning
av fina tomtehandduken.
Gudrun med fina bloggen Gudruns Keramik
vann tomtehanduken
Men vi lottar ut 2 st extravinster.
Det var så många som ville delta och det
tycker vi är jätteskoj.
Bella med fotobloggen BellaBild
och Lili har vunnit "tröstpriser" 
Vi hör av oss på era mail adresser så
så skickar ni adresserna:))
Vi säger grattis till vinnarna och stort tack
till alla deltagare:))
(Kanske det kommer ännu en utlottning snart)



Helgens öppettider:

Lördag 9-15
Söndag 11-16

Välkomna.



5 kommentarer:

  1. Tack så mycket!!!
    och Grattis till andra som vann:)

    SvaraRadera
  2. Oj, så glad jag blir. Tack så jättemycket för att jag vann.
    Den underbara handduken skall med glädje få pryda mitt hem.
    Kramar till Er.

    SvaraRadera
  3. Jag gratulerar de lyckliga vinnarna. Roligt att Gudrun vann den fina handduken.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Grattis till lyckliga vinnare!

    SvaraRadera
  5. Jag tackar allra ödmjukast!!
    Önskar Alla en fin vecka och goa upplevelser så här i tomtetider. Själv ska jag försöka fara till den riktiga trollskogen Tiveden i jul...och träffa mina sköna trollbarn och trollbarnbarn och förhoppningsvis tomten(som lär komma med häst) däruppe! Kram och varmt tack ifrån mig Bella

    SvaraRadera