måndag 5 december 2011

Ny utlottning!

Vi tyckte det var så roligt att så många deltog
i vår förra utlottning.
Så här kommer en ny chans:))
Duken Hundtand 48x48cm
Svart, röd och vinröd.
Mycket snygg:))

Och för att vara med gör du följande:
Vill du delta med 1 st lott skriv en kommentar
och din mailadress.
För 2 st lotter  skriv kommentar och
länka med bild på din blogg.
Och för 3 lotter: kommentar,länka med bild och bli följare:)

Har du ingen blogg går det bra att delta ändå,
kommentera under anonym:)
(skriv din mail adress så vi kan nå dig om du vinner)

Pågår tom 16 December

Lycka till säger vi till alla:)

Ha en fin dag. 

26 kommentarer:

  1. ojoj. hoppas på tur denna gången. ni har såååå fina saker!!!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur jag har som har fått igång datorn nu igen. Det har inte gått att komma ut på internet på många dagar nu och jag har suttit och tjatat på Telia i timmar.
    Klart att jag vill vara med i utlottningen och jag tar 3 lotter och hoppas på tur den här gången.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Nu prövar jag lyckan igen och är med i utlottningen. Tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Tar med mig tre lotter! Nu håller jag tummarna!

    Marie

    SvaraRadera
  6. Vilken fin utlottning.
    Nu vill jag försöka en gång till.

    Hoppas på en riktig stor tur. Kanske en julklapp till mig:o))

    Tar 3 lotter så blir det triss i tur.

    gunillanorrman@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. jag kom på att jag måste, så klart, skriva min emeil.... min dumma fjolle.
    jag vill ha en lott, o hoppas på tur. vill gärna vinna den fina duken.
    hälsar monika
    kypert@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vad kul med utlottning, det vill jag försöka

    SvaraRadera
  10. Då hoppas man på en turlott nu då :) ha det gott i halkan, kram

    SvaraRadera
  11. Jag hoppas på lite tur än en gång... och bokar gärna 3 lotter:)

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Vill gärna delta i detta fina lotteri, tar 3 lotter tack!
    Mail.cjiremyr@hotmail.com
    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  13. Hej
    prövar lyckan ännu en gång med en lott.
    annelie@live.se
    mvh Annelie

    SvaraRadera
  14. Jag e med. Vill försöka vinna den i julklapp till mina föräldrar. Den skulle passa mycket fint på deras hallbord. Hallbordet e ett gammalt bord som e gjort av en lysningsbjörk.
    1 Lott.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jättefin duk!
    Jag är gärna med i utlottningen!

    Sara7506@spray.se

    SvaraRadera
  16. Jag är med igen tack! Hoppas på bättre tur nu, en lott för mig blir det.
    Mvh

    kontaktmejl: playnsee(aT)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  17. Charlotte "Clotte"söndag, 11 december, 2011

    Hundtandsmönster är mycket fint. Allt ni skapar är fint. Jag deltar med en lott.
    Mvh
    Charlotte
    mejlen, clotte@live.se

    SvaraRadera
  18. Hej,

    Jag är jätte gärna med och tävlar om den fina duken.
    Har gjort så att jag följer er, Länkar med bilden oxå från min blogg:

    http://marishorna.blogspot.com/2011/12/vill-du-vinna-en-fin-fin-duk.html

    marimartensson@hotmail.com

    Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med,och tar en lott.

    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  20. 1 lott Jag är med och tävlar om den mycket snygga duken.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej Flickor!
    Åh, vad mycket vackert ni visar igen!
    Vill gärna pröva lyckan att vinna duken! Deltar med tre lotter!
    Ha en stressfri vecka!
    Mvh. Vivan

    SvaraRadera
  22. Ni har mycket som jag kan önska i julklapp. Jag vill prova om jag har nå lycka.
    Tänk om jag mitt bord får smycka.

    SvaraRadera
  23. skulle så gärna vilja vinna duken, den är så fin..hoppas på lite tur nu ! mvh Anette mejladress olofsson1955@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Verkligen jättsnygg julduk! Jag skulle bli mycket glad om jag vinner! :-) Jag länkar och är redan följare via min blogglista, så jag hoppas att det blir 3 lotter.

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  25. Tro mitt ord, denna vill jag lägga över mitt bord. Jag deltar gärna med 1lott,tack.
    Må gott
    Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. 1 Lott.
    Jag är med. Den fina duken är inte bara en julduk i mina ögon. Oh så vacker!
    Önskar er en God Jul!
    mail, generalleif (snabela) hotmail.com

    SvaraRadera