fredag 16 december 2011

 Idag är sista dagen i vår utlottning:)
Vi drar vinnaren och meddelar på måndag:)
Lite snö har fallit nu på dagen här i björke,
så nu får man lite mer julkänsla.
I dagens inlägg kommer några av våra storsäljare
på rad.
 Översta bilden: Skogens Guld 90x90cm
 Pinglan 100x100 cm
Klassiskt mönster i rött och vitt.

AlpensRos 160cm bred finns i olika längder.
Löparen Vackra Anna ca 40 cm bred finns i olika längder.
Enkel i rött med diskret mönster.
Passar fint till julen med vitt och grönt.
Tillsist löparen Amaryllis 45cm bred finns i olika längder.
Snygg att kombinera med svart , silver ,tenn och smide:)

Helgens öppettider:
Lördag 9.00-13.00

Nu önskar vi er alla en fin helg;)
På återseende.




6 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen era vävar, speciellt de med lite mörkare och starkare färger. Får hålla riktigt hårt i klick-fingret så det inte blir beställning ... har nämligen bestämt mig att inte samla på mig fler saker än jag behöver. Och dukar har jag så jag BEHÖVER inte fler även om nya skulle pigga upp, verkligen. Men titta kan man ju!

    SvaraRadera
  2. "Skogen guld" är helt underbar !

    SvaraRadera
  3. Tur att jag har köpstopp, annars vet jag inte hur det kunde sluta. Skogens guld har jag alltid gillat och den som ni har i blått. Hoppas på tur i dragningen!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiskt fina dukar/löpare jag bara vill ha.

    Vilken fin dekoration med tavelramen , otroligt fint blickfång.

    Håller tummarna hårt:o)))

    Önskar er en riktigt fin 4:e Advent

    Gunilla

    SvaraRadera
  5. aah. så vackra dukar ni har. vilka underbara färger. ni kan då komponera ihop!!!
    även jag hoppas på tur i lotteriet,
    god jul o tack för fina bilder under året- hälsar monika i nybro

    SvaraRadera
  6. Grattis till Gunilla och Ha en riktigt Go Jul:-)

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera