onsdag 26 oktober 2011

Utlottning

Nu har vi haft våran blogg i snart ett år .
Det tänkte vi fira med en utlottning.
En tomtehandduk i halvlinne.

Följande gäller:
För 1 lott -skriv en kommentar.
2 lotter - skriv en kommentar och bli följare.
3 lotter -skriv en kommentar, bli följare och lägg in bilden på
tomtehandduken på din blogg och länka till detta inlägg.

Om du inte har blogg går det bra att vara med ändå.
Gå in på kommentera under anonym,skriv en kommentar,
vem du är och e-post adress.

Utlottningen pågår till 1:a december.

Lycka till!


79 kommentarer:

  1. Den tomtehanduken skulle inte vara fel att vinna:)Jag är inte så bra på att hantera det här med bloggar... Men jag har nu lyckats att lägga till mig som följare hos er! Nu ska jag bara försöka lägga in bilden också och då blir det väl 3 lotter?
    Hälsningar Irené

    SvaraRadera
  2. hej! jag tar gärna hand om handduken:). jag har lagt in om att bli följare- det blir väl 2 lotter.
    följer gärna er blog- den är så fin!
    hälsningar monika

    SvaraRadera
  3. Vill gärna ta chansen att vinna den fina handduken! Har även lagt mej som följare! Då har jag ju dubbel chans, två lotter!

    SvaraRadera
  4. Hej på er! Jag tar också gärna emot handduken. Den skulle passa bra i mitt kök. Jag tar 3 lotter och hoppas på turen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Någon gång måste ju bli den första att vara med i en utlottning. Tomten var ju bara så otroligt härlig och skulle göra sig utmärkt här hemma...
    Väntar och hoppas på tur!
    /Sanna

    SvaraRadera
  6. Jag har ju några Björkehanddukar i skåpet redan, men ingen med tomte på..
    Kommentaren kommer här,
    följare är jag redan,
    och en länk till dagens inlägg bidrar jag med i min blogg.
    Summan blir väl tre om jag räknat rätt ;-)
    Ha det gott allihopa!
    / maria

    SvaraRadera
  7. Hej svejs!
    Jag hittade er hos Maria och blev stormförtjust i handduken så jag följer alla tre åtaganden och hoppas på lite tur.
    Mysigt med nya bekantskaper.tack för titten.
    Kramizzz på er.
    Jag glömde.Vilken underbar header ni har

    SvaraRadera
  8. Den skulle passa perfekt i mitt julkök. Väldans fina saker det finns hos Er. Jag Måste få följa, för sådana fina saker gillar jag. Sen länkar jag in i min hög.spalt så då lär det bli 3 lottor
    Hoppas på TUR Ninne

    SvaraRadera
  9. Tomtehanduken är så otroligt söt. Klart man vill ha en sån!

    SvaraRadera
  10. Jag gör allt som du ber mig om.:o))

    Vilken fantastiskt fin handduk den skulle jag bli överlycklig för om jag vann. Och den skulle bli ett fint blickfång i mitt kök, den skulle jag ha som prydnad.

    Jag tar 3 lotter och håller allt vad tummarna kan.

    Ha det gott

    Gunilla

    SvaraRadera
  11. Vilken urgullig tomtehandduk. Det är klart att jag vill ha chansen till att vinna den.
    Helena
    helena_burman@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Vilken söt handduk, klart jag vill försöka att vinna den;) Jag länkar!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Hej,kul att hitta er!
    Har inte varit här förut, men nu blir jag följare och länkar, så jag tar med mig 3 lotter och hoppas på tur:)

    Vi ses nästa helg.// Marie

    SvaraRadera
  14. Hej,så fin sida! Jättefin handduk!Jag är ny bloggare och har väl inte riktigt kläm på tingen än,men har lagt till mig som följare iallafall,det fixade jag! Kram Lisbeth

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Tre lotter hoppas jag ska ge mig lite tur för att vinna den fina handduken!!!
    Har länkat här: http://thima.se/juligt/2011/10/28/tavling-4/ och gillat på FB!

    SvaraRadera
  16. Jagvill gärna vara med i er utlottning!
    En jättefin julklapp till någon jag tycker om ;-)
    Mvh / Birgitta
    gittan4304@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Hej
    Att ni har fina saker - det vet jag ju redan och den här julhandduken är helt underbar!
    Jag paxar tre lotter, genom att uppfylla de tre kraven och hoppas på tur...
    Hälsningar
    Anki

    SvaraRadera
  18. Hallojs,
    vilken underbar tomte. Jag älskar dem i det utseendet. De fanns på Fristads hantverksgård i porslin när den fanns. Köpte ett par och det skulle sitta bra med en handduk till dem.

    SvaraRadera
  19. Ojojoj, här gäller det nog att ligga i....
    Jag satsar på 3 lotter :)
    Önskar, ber o hoppas på att vinna ;)
    Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  20. Så fin!!! Hoppas på tur med en lott!!!
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  21. En mycket vacker handduk.Jag vill gärna deltaga med 1 lott,tack.Tomten får gärna flytta hem till mig.Tack för en fin blogg.
    Må så gott och Njut av en härlig höst!
    Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Vill vara med i utlottningen av den fina handduken.
    Jag lägger bilden i min blogg, och länkar hit.
    Var jag ska bli följare hittar jag faktiskt inte.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  23. Hittade hit till din fina blogg och tycker handduken är jättevvacker. Så klart vill jag vinna den, kniper tre lotter, har länkat med bild och ska bli följare.

    SvaraRadera
  24. Vilken härlig handduk ! Den vill jag gärna försöka vinna - deltager med 3 lotter :)
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  25. Åh va glad jag är idag=) Hittade till er fina blogg och den kommer läggas bland favoriter direkt!!!

    Hoppas på turen i tävlingen med en liten lott.

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Ooooooooooo,jaaa...
    Vilken ♥-e Tomtehandduk!

    Önskar 1 Lott,tack/Kram Kram

    SvaraRadera
  27. Åhh vilken jättefin TOMTEhandduk! Jag har lagt till mej som följare o ska in o länka nu.
    3 lotter då tack! Fin blogg också..Kram Gunilla

    SvaraRadera
  28. hej hej!
    jättefin tomtehandduk skulle vilja ha.
    föresten så ska jag ha 3lotter..... nu får vi hoppas på tur.
    /linnea

    SvaraRadera
  29. Jag vill va me och tävla om den söta tomtehandduken :) Den skulle bli en fin julklapp till farmor.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Det är klart man vill försöka vinna den fina handduken. Tar tre lotter.
    Hoppas du får en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  31. Hej! klart jag vill vara med i en så fin utlottnong! länkar o följer kramiz Jessica

    SvaraRadera
  32. HEJSAN!
    Nyfunnen blogg som genast hamnade i min favoritlista! Ska ta mig mera tid för att se allt fint ...
    Vill jättegärna vara med i din utlottning med tre lotter!
    HOPPAS på tur!
    Fin helg till Dig!
    Hälsn. från Finland

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Tomtehandduken är ju så fin, klart jag vill vara med och vinna den!
    Länkar och följer så om jag har räknat rätt blir det 3 lotter då, tack!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med, jag tar EN lott :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  35. hei, så gøy.
    1 lodd på meg ;-))
    klem TOVE

    SvaraRadera
  36. Vilken fin handduk! Tar en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna vara med i utlottningen. Lägger till mig som följare,länkar från min blogg och hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  38. Jättefin tomtehandduk! Den skulle passa perfekt vid min vedspis hemma. Jag tar en lott och håller tummarna stenhårt.

    kristinakicki@yahoo.se

    SvaraRadera
  39. Jag är med i lotteriet med en lott och håller tummarna.

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Hit hittade jag idag. Självklart så vill jag vara med i den fina utlottningen.
    Jättefin handduk.
    Tar 3 lotter och önskar mig lycka.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med i din utlottning.
    Har länkat på min blogg.

    Mvh // Therese
    tjalens@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Fina handduken vill jag vinna:)

    siwhw@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Kul att hitta er blogg och jag är jätte sugen på att vinna er fina handduk därför önskar jag 3 lotter. Jobba inte ihjäl er fram till jul!

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen, tar 1 lott.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  45. Handduken är grann och jag vill vara med i din utlottning.
    Jag vill få en lott och Önskar att tomte handduken blir min.
    Hälsning Monika

    Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  46. Nydelig handduk! Er gjerne med i din utlottning!

    SvaraRadera
  47. Den är jätte gullig. Jag skriver här och lägger in tävlingen i min blogg.

    http://tillklippt.blogspot.com/2011/11/tavlingar.html

    SvaraRadera
  48. Hej! Jag har fixat och trixat och har nu ordnat till tre lotter. Nu gäller det bara att hålla tummarna! :)

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med,och tar en lott.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  50. Söt handduk!
    Tar två lotter!

    SvaraRadera
  51. Stort grattis till 1-årsjubiléet!

    Det är klart att jag vill vara med i er fina tävling. Jag tar självklart 3 lotter och länkar på mina blogg i högerspalten.

    Dessvärre verkar det vara problem att bli följare just för tillfället - något tekniskt problem hos google. Men jag försöker lite senare igen med det.

    Nu håller jag tummarna! :)

    Tack för besöket hos mig också så att jag kunde hitta hit.

    SvaraRadera
  52. Klart jag vill vara med, underbar handduk!

    Följer dig via bloglovin

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Kom in här via V-form och ser att det är en intressant blogg så jag sätter mig som följare. Och lotteriet inte att förglömma med den fina hndduken. Jag vill gärna ha två lotter
    Önskar dig en fin vecka.

    SvaraRadera
  54. Deltar med 1 st lott..tack så mycket hälsning Bella

    SvaraRadera
  55. hej! skulle vilja vinna doma för dum är en gåva av min mammas gammel mormor som har gjort sna dukar i många år mmen nu är hon död så hon kan inte göra mera dukas skulle ge dåm till mamma och pappa i jul paket och 1 lott hoppas å retur vinst

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med på en lott! Och så är jag glad att jag hittat till ett nytt roligt ställe att titta in på!! Kram!

    SvaraRadera
  57. Vilken jättefin utlottning, jag vill jättegärna vara med i den!! Suuuperfin handduk!!! Har dock inte satt mig in i hur det fungerar att bli följare än så jag deltar med 1 lott!

    Hoppas på tur!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  58. Men åh vilken gullig handduk!

    Jag är gärna med på en lott!

    Hoppas på lite tur nu!

    Hälsningar Elisabet
    julialgot@hotmail.se

    SvaraRadera
  59. Grattis på 1-års dagen! Jag är gärna med i eran utlottning! Superfin handduk! Jag lägger till mig som följare så det blir 2 lotter till mig!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  60. Jättefin, vill gärna vara med och vinna!
    Två lotter tack!
    //Lotta
    acjo69@yahoo.se

    SvaraRadera
  61. Så fin! Jag tar en lott.
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med i din utlottning!
    Tar en lott tack!
    kontaktmejl: playnsee(at)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  63. Jag vill gärna vinna den söta handduken. Jag har blivit följare så det blir två lotter!!
    Hoppas på massa tur =)

    //Jenny
    jenny.albertsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Hej där! Nu tassar jag in och säger att jag vill vara med och tävla. Naturligtvis blir jag en följare också och lägger in din tävling på min sida. Lite sent kanske men bättre sent än aldrig....
    Ha en god fortsättning på adventssöndagen!
    Carin

    SvaraRadera
  65. Hej!
    Den handduken skulle sitta fint till min mamma som älskar tomtar.Tar en lott.
    annelieros@live.se
    Mvh Annelie

    SvaraRadera
  66. <3 Så söt <3 Love christmas <3

    SvaraRadera
  67. Hej klart man vill vara med jag gillar allt med tomtar på. O denna var jätte söt.Här var också mycket mysigt att titta på. Så jag måste nog ta 3 lotter för jag stannar nog kvar. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera
  68. Så jättefin handduk, den vinner jag gärna....
    Kram god jul
    Madeleine

    SvaraRadera
  69. Vilken fin blogg jag hittade till! Jag är gärna med och tävlar om den söta tomtehandduken! Jag länkar med bild hit och har lagt till bloggen i min blogglista. Jag följer alla bloggar på det sättet i stället för som Google-följare. Hoppas att det går lika bra! Så det blir väl 3 lotter? Tittar gärna in igen...

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  70. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  71. god jul från spanien,

    SvaraRadera
  72. Fantastiskt söt handduk! Vill gärna vara med så en lott för mig tack!:)

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar om denna fina handduk! Mysig blogg!

    SvaraRadera
  74. Jag e med :-) Riktigt snygg handduk.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med o tävlar.

    kelly.94@live.se

    SvaraRadera
  76. ojj det var sista chansen ,jag är gärna med och tävlar!!
    mvh Carina
    carinaoberggonzalez@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. En söt tomtehandduk vill jag gärna pröva lyckan och försöka vinna.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  78. Jag vill gärna va med i utlottningen!

    SvaraRadera